23 Aralık 2012 Pazar

Kısaca 2012 ve 2013'ten İstediklerim

Bu yıl ne kadar hızlı geçti. Yeni yıl isteklerimi belirttiğim ŞU yazıyı daha dün yazmışım gibi geliyor.Listeye baktığımda genel olarak isteklerim gerçekleşti mi, ıı.. hayır.Ama 2012'yi tanımlamam gerekirse benim için ilklerin yılı oldu.Kendimden beklemediğim bir sürü şey yaptım.Kesinlikle benim hatırımda olan bir yıl olacak.
 E hadi o zaman şuan herkes benim 2012'de neler yaptığımı ve 2013'ten neler beklediğimi öğrenmek için can attığına göre başlayalım :P



-Sayısal öğrencisiyim.Sayısal derslerim hala kötü.Hatta öğrencilik hayatımın en kötü dönemini geçirdim bu dönem.
-Ben bir çılgınlık yaptım, okul başkanlığına aday oldum! Evet, aday olan kişilerin her zaman üst sınıf ve 2 kişi olduğu bir okulda alt sınıf olarak aday oldum.:) Kazandım mı ? Tabii ki hayır ama benim için mükemmel bir tecrübe oldu.Seçim süresince kızılayda tanımadığım onlarca insanla konuşmak, onları videoya çekmek (bak bak milletvekili oluyor sanki te allam) tüm okul karşısında konuşma yapmak o kadar yorucu ama harikaydı ki.Belki çabalarımın karşılığını alamadığım için kendime biraz kızsam da ve derslerim bu yüzden kötüye de gitse, şimdi sonucunu bilsem gene aday olurdum.İçimden bir tayyip çıktı a dostlar :P
-Geçen sene 3. maddede ''Sabah uykusuz kalkmayayım. Geç yatsam bile 12 saat uyumuş gibi hissedeyim.'' demişim. Sayın 2012, isteğimi yanlış anladın sanırım. Uykusuz da olsa alarm çaldığı an pat diye kalkardım ben eskiden.Şimdi yarım saat duruyorum yatakta.Bu ne ya, insaf değil mi ? Neden 6 saat uyuyup 12 saat uyumuş gibi hissedemiyorum :( Keşke bir çikolata olsa ve onu yediğimizde uykusuzluğumuz gitse (neden mi çikolata? çünkü çikolatalar harikadır.)
-Sınıfım değişti, yeni sınıfımda sevdiğim insanlar var, bu da bir artı sanırım.


Evet okul tabii ki bu kadar. (Ben hala uslu bir öğrenciyim :P)

 -Geçen sene ingilizcede writing'im mükemmel olsun uzun uzun paragraflar yazabileyim demişim.Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum :(
-Sonunda Torrent kullanmayı öğrendim!! O kadar iyi oldu ki.Dizi arşivi yapmaya başladım bile :)
-2 haftalık bir vejateryanlık kariyerim oldu.Ama hem gelişim dönemimin durmaması (184 cm'sin  artık dursun bir zahmet) için hem de her gün okulda kaşarlı tost yemek zor geldiğinden, bırakmam gerektiğini fark ettim.Ama belli bir yaştan sonra kesinlikle vejateryanlığa dönmeyi düşünüyorum.O zamana kadar ise eti minimuma indireceğim.
-Bunu atlamak olmaz, çok çok güzel kitaplar okudum çok çok güzel diziler ve çok çok güzel filmler izledim!
-Müzik zevkim biraz düzeldi.En azından kendime has bir zevkim oluştu diyelim biz şuna.
 
 
                                                              
                                                             
        



Şimdi geldik bol atmalı kısma. 2013'ten neler talep ediyorum :P

-Günler 32 saat olsun.
-Atmosferi ve konusu itibariyle daha ''yerel'' bir kitap olduğunu tahmin etsem de J.K Rowling'in yeni kitabı hemen dilimize çevrilsin, beklentilerimi karşılasın.
-Oturup güzelce bir kitap, dizi hakkında konuşabileceğim insanlar neyse ki var ama sayıları artsın.
-''Ne güzel şarkıymış yaaa dımtıs dımtıs'' dediğim şarkı Justin Bieber'dan çıkmasın :(
-Torrent'i öğrenebildim.Şimdi ise kocoman bir dizi arşivim olsun istiyorum.Yıllar sonra sıkıldığımda hemen bir bölüm izleyeyim nostalji yapayım.
-Sıkıcı bir pazar akşamı odamda otururken içeri bir baykuş girsin ve evet Hogwarts mektubumla beraber yanında mektubun gecikmesinden dolayı özür olarak bir uçan süpürge olsun. Tercihen Nimbus 2013. Kuyruklu Yıldız da olur ama yağmurlu havalar için pek iyi değil diyorlar, bilemedim.
-Monsters University! Toy Story 4! Finding Nemo 2! Çıkacak.Her biri kendi ilk filmleri kadar güzel olur umarım.
-Pixar büyük, buna şüphe yok. Ama ben kişisel olarak The Incredibles 2 istiyorum. Cars gibi gereksiz bir filmin gereksiz bir devam filmini yapacaklarına neden bu filme yönelmiyorlar anlamıyorum.Hem Toy Story'nin aksine ellerindeki malzeme sınırlı değil sakız gibi uzatabilirler.


-Gerekli gereksiz her film 3D olarak vizyona girmeye başladı.Bu korkunç furya lütfen sona ersin.Zaten büyük gözlükler takıyorum, üstüne o gözlükleri takınca garip hissediyorum kendimi.Bazen de başımı ağrıtıyor.

-Bilmeyenler için süper adam Joss Whedon'un (Whedon is my master now) yeni dizisi s.h.i.e.l.d. çekilmeye başlanacak.Whedon Firefly,Dr Horrible,Serenity,Angel gibi çok sevdiğim yapımların başında bulunmasından ayrı olarak şu dünyada en sevdiğim 1-2 diziden olan Buffy The Vampire Slayer'ı yapan kişi olduğu için çok heyecanlıyım.Tek endişem var, Whedon doğal olarak Marvel karakterlerini kullanacak.Tabii kendisi karakter yaratmada ve onu geliştirmede çok usta.Ama hali hazırda olan ve iyi kötü geliştirilmiş karakterlerin üzerinde ne kadar oynayabilir, fanlar buna izin verir mi bilemem.Umarım bu dizi en az Buffy kadar harika bir dizi olur, içinde Angel ve Buffy'dekiler  kadar özgün bölümler bulunur ve en az 5 sezon sürer.

-İzlemediğim onlarca kült film ve okumadığım onlarca  kitap var.Hepsini bu sene halledeyim.
-CW kanalı, ''biz zamanında veronica mars'ın 4. sezonuna izin vermeyerek büyük bir mallık yaptık bu öküzlüğümüzü anladığımızdan dolayı veronica mars tekrar yayınlanacak.'' desin.İlk iki sezon ayarında 3-4 sezon daha izleyelim ve sonra Veronica Mars'ın filmi çıksın.
-Bütün gün dershanede geberdikten sonra otobüste oturduğum yere ''kalk orası benim yerim'' gibi bakan ve gayet rahat bir şekilde ayakta durabilecek 45-50 yaşındaki teyzelere rastlamayayım.


 -Çocukluğumdan beri her yere götürdüğüm ve artık aramda duygusal bir bağ oluşmuş iki oyuncağım var: Gümüş Sörfçü ve Miss Piggy.İşte ben o gün siktiri boktan bir şeye çok sinirlenmiştim yanımda da gümüş sörfçü vardı ve ben de tam benden beklenen bir öküzlükle gümüş sörfçüyü fırlattım.Ayağı ve kafası koptu.Kafası yapıştı da ayağı olmadı.Belki çok saçma gelebilir ama o kadar üzüldüm ve moralim bozuldu ki.Evime birkaç defa gidip gelen herkes bilir bu ikisine ne kadar bağlı olduğumu.Değer verdiğim bir şeyin birden gitmesi büyük bir şok oldu benim için.Umarım Gümüş Sörfçü'me bir şey olmaz. Umarım onları hep saklayabilirim.


2012, ilk başta dediğim gibi yaşadıklarımdan dolayı  hayatımda çok farklı bir yer kaplayacak.Umarım 2013 hepimiz için güzel bir yıl olur ve istediğimiz şeylerin büyük çoğunluğunu başarabiliriz!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...