28 Aralık 2011 Çarşamba

2012'den İstediklerim

  Şaka maka yeni yıla giriyoruz.2011 garip bir yıldı. Doğup büyüdüğüm yerden Ankaraya gitmem gerekiyordu.Bu yüzden 2011 benim hayatımda Hicret oldu...
Evet bu 2011 konularına girersek çıkamayız o yüzden ben direk yazının konusuna geleyim :)
Başlıkta belirttiğim gibi 2012 yılında istediğim şeyleri yazacağım.Evet boş işler müdürüyüm, ama çok eğlenceli olur diye düşündüm. :) Evet başlıyoruuum.


Önce sıkıcı konular :)

-Sayısal seçecek bir öğrenci olarak sayısal derslerim şuan pek iyi değiller.Seneye bana bir şeyler olsun sayısal derslerim çok daha iyi olsun. Geometri ve fiziğe kafam daha çok bassın.
-Okuluma alıştım, ama seneye daha da alışmış olayım.
-Sabah uykusuz kalkmayayım. Geç yatsam bile 12 saat uyumuş gibi hissedeyim.
-Derslerime sevdiğim hocalar girsin ve dersler eğlenceli geçsin
-Game of Thrones'daki Joffrey kadar nefret ettiğim insanlarla aynı sınıfta bulunmayayım.
-Egoları boyum kadar olan insanların egoları götlerine girsin.

Okul için bu kadar yeterli sanırım. (Ben uslu bir öğrenciyim :P)
-Süper olmasa da iyi olan İngilizce speaking ve listening'im çok çok daha iyi olsun. Writing'im mükemmel olsun  uzun uzun paragraflar yazabileyim.
-Bunlar olduktan sonra meraktan çatladığım kitapların Türkçeleri çıkmamışsa yukarıdaki madde sayesinde mükemmel hale gelecek olan İngilizcem ile o kitapların İngilizcelerini okuyayım.
-Torrent midir nedir o programı öğreneyim, indireyim ve dizi sitelerinde olmayan dizileri, Survivor ve Amazing Race'i indirip izleyeyim.
-Herhangi bir konuda benim içimde olan cevheri (!)  birileri keşfetsin ve beni tebrik edip maaş bağlasınlar.
-Açlık Oyunlarının filmi ikinci Harry Potter vakası olmasın, kitaba bağlı kalsın ve filmi izledikten sonra kitabı daha da sevelim, kitapları olduğu gibi bu ve diğer filmlerini de bağrımıza basalım.




Kitaba bağlılığı ile kalplerimizi çalan Game of Thrones dizisinin ikinci sezonu bir an önce çıksın ve en az 2. kitap kadar harika olsun.
-Şayet ilk maddedeki ingilizce olayı falan olmazsa Game Of Thrones'un 3, 4 ve 5. kitapları hızlı ve güzel bir şekilde dilimize çevrilsinler.
-Buffy'nin bulamadığım çizgi romanlarını bulayım.
-Glee şuan fena gitmiyor ama iyice güzel olsun ve utancımdan gözlerimi kapatacak kadar klişe ve bayat sahneler olmasın.
-İzlemediğim onlarca kült filmi izleyeyim ama aynı zamanda 2012'deki güzel filmleri de izleyeyim.
-J.K Rowling ve Paul Auster yeni kitap çıkarsınlar ve ikiside mükemmel olsun.
-Şimdiki müzik zevkimden memnunum ama şöyle daha 'kuul' müzikler de dinleyeyim.
-Johnny Depp'in yeni çıkacak filmleri çok güzel olsunlar.
-Bir sene önce, Johnny Depp'in gözlüğüne benzediği için aldığım gözlüğüm kırılmasın.Camları bok götürmesin.
-Pixar şaşırtmasın ve gene harika animasyonlar yapsın.

-Ailem sağlıklı olsun.



Ve burada yazamayacağım onlarca şey..



6 yorum:

  1. ahahaah süper istekler :) çoğuna katılıyorum da (okul kısmı haricindekiler tabii)

    YanıtlaSil
  2. Hehehe teşekkürler :) Takip ettiğin için de çoook çok teşekkür ederim blog açmama sebep olan bir iki blogdan birisi de sizin blog.Sen yorum atınca çok mutlu oldum şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. ne demek :) ben de yeni keşfettim blogunu ve çok hoşuma gitti açıkçası (kitap-dizi zevklerimiz çok benzer olduğu için sanırım)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, benzemesi normal çünkü ilk başta da bahsettiğim gibi, sizinki gibi birkaç blog sayesinde blog açtım ben ve özellikle dizi olarak sizin ve diğer blogların tavsiyelerinin çoğunu yerine getirmeye çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Kadir Çok beğendim senin yazdıklarını özellikle şu Torrent kısmına :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. :) Şu torrent şeyinden zerre anlamıyorum ya. :P

    YanıtlaSil

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...