7 Mayıs 2012 Pazartesi

The Cabin In The Woods

The cabin in the woods'u izleyeli bir süre geçti aslında.Hakkında yazmayı düşünmüyordum. Tam Avengers ile ilgili bir yazı yazacakken ' şimdiye kadar açılış haftasında en çok hasılat yapan filmi mi tanıtayım ? ' dedim ve Cabin in the Woods ile ilgili bir şeyler yazmak istedim çünkü  bu film hak ediyor.


Normalde korku filmleriyle aram yoktur. Ama bu filme gitmek istememin sebeplerinden biri en sevdiğim dizilerden olan Buffy'i, aynı zamanda Angel, Firefly ve Dr. Horrible's Sing-Along Blog'u yapan adamın bu filmin yazarlarından biri olmasıydı: Joss Whedon .Beni hayal kırıklığına uğratmadı Whedon.

Konusundan kısaca bahsetmem gerekirse: (gerçekten konusu kısa)
Neredeyse tüm korku filmlerinde olduğu gibi, tipik amerikan gençleri olarak nitelendirebileceğimiz beş genç, tatil yapmak için göl kenarında ıssız bir eve giderler. Hatta yolda gizemli bir benzin istasyonunda onlara yol tarif eden ve uyaran (!) gizemli bir yaşlı adamla bile karşılaşırlar. Gençlerimiz bu yere varırlar ve biraz zaman geçirdikten sonra hiç beklenmedik şeylerle karşılaşırlar...
                 


Amy Ackerrrr :)
Hepinizin içinden neler geçtiğini biliyorum: Klişe ! Evet filmde bolca klişe var ama tanıtımlarda bile söyleniyor bu ''you think you know the story'' diye.  Fakat filmle ilgili en sevdiğim şey de bu oldu zaten.
Filmde çoğu klişe kullanılmış ama tüm bu klişeler iyi bir kurgu ile bir araya gelince ortaya özgün bir şey çıkmış.Cabin in the woods'un en güçlü yanı da bu bence.
Diğer bir artısı da, genelde korku filmlerinde nelerin ne zaman olacağını anlayabiliriz, ama bu filmde beklemediğim anlarda bir yerden mızrak bir yerden el çıkmasıyla  yer yer ''ananıbacını' tepkisi verdim.Çok korkmadım öyle çok korkulacak bir film değil The Cabin In The Woods. Ama insanı iyi geriyor gerçekten ve özellikle sonlara doğru çok daha zevkle izledim yüzümdeki memnuniyet gülümsemesiyle ( izleyenler anlamışlardır:)




 Eğer absürd olaylara karşı bir gareziniz yoksa, (ben bile bazı noktalara gıcık oldum) çok olmasa bile biraz korkup biraz gülmek istiyorsanız The Cabin In the Woods sizin için ideal bir film.Ben genel olarak beğendim.Bir daha izlemek isterim.Son yıllardaki uyduruk korku filmlerinden sonra ilaç gibi geldi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...