26 Şubat 2012 Pazar

Modern Family

Emmy ve altın küre ödüllü komedi dizisi Modern Family, şu sıralar en çok güldüğüm şey.İlk başta Oprah Winfrey show'da (-,-) görmüştüm.Bir süre sonra ilk bölümün birazını izliyordum ama bir işim mi ne çıkmıştı kapatmıştım. Çok da beğenmemiştim. Aylaaar sonra ve ben her yerde 'Modern Family  çok komik, gülmüyorum anırıyorum hoahohaoahoa' gibi  şeyler duyduktan sonra ciddi ciddi başlamaya karar verdim.Çok iyi yapmışım ! İlk başta beğenmediğim ilk bölümde bile güldüm. Kısa bir süre içerisinde de ilk iki sezonu bitirdim. Bilmeyenler için konusu şöyle:


Dizimizde üç tane aile vardır:
Ed O'neill'ın canladırdığı Jay karakteri kendinden yaşça küçük, deyim yerindeyse 'at gibi kadın' kolombiyalı Gloria ile evlidir.Gloria'nında 11 yaşında ama yaşına göre olgun Manny adında bir oğlu vardır.Jay yeni oğluyla anlaşmaya çalışırken bir yandan da Gloria'yı kaybetmemeye çalışır.

İkinci ailemizde, Jay'in kızı Claire, Phil (Phil'e gelicem birazdan çünkü harika bir karakter.)ile evlidir.Onların da üç çocukları vardır.Büyük kız Haley  sürekli mesaj yazan, popüler ergenimizdir.Ortanca kızımız Alex ise derslerinde başarılı, ama hafiften asosyal olan biridir.Küçük çocuk Luke da birazzz nasıl desem 'farklı' (gelicem hep bunlara) bir çocuktur.

Üçüncü ailemizde Jay'in oğlu ve Claire'ın kardeşi Mitchell  ve partneri Cam  bebek evlat edinirler.Gay çiftimiz de çocuklarına bakmaya çalışırlar...


İşte benim gülmekten karnımı ağrıtan aileler.Nerden başlayacağımı bilemiyorum.Sevmediğim bir karakter bile yok.En sevdiğim karakterler Phil,Cam,Luke,Alex,Manny ve Gloria.Diğer karakterler de süperler (saymadığım kaç kişi kaldı ki ?).Manny'nin korkutucu derecede büyüklerle iyi anlaşması ve onlara tavsiyeler vermesi, Cam ve Phil'in her şeyi, Alex'in ailesine laf sokması ve kardeşlerini aptal aptal şeylere (Haley'e telefonunu şarj etmek istiyorsan saçına sürt, öyle şarj olur demesi ve Haley'nin bunu yapması) inandırması,Gloria'nın aksanı,Luke'un tatlı salaklığı....
Sevdiğim bir diğer özellikte reality show gibi röportaj yapmaları.Hele normal dizi sırasında kameraya bakış atmıyorlar mı öldürüyorlar beni.

Evet Six Feet Under ile beraber şu sıralar favori dizim Modern Family. Six feet under ile ölüleri görüp kafayı yedikten sonra Modern Family ile gülüp hayata dönüyorum.Şuan How i met your mother'ı yenip en çok güldüğüm dizi olma şansına :P erişen Modern Family'i izleyin , izlettirin.Biliyorum az yazdım, ama fotoğraflar konuşsun istedim. Tam olarak istediğim fotoğrafları bulamadım ama dizi ile ilgili genel bir bilgi verme konusunda benden daha çok faydalı olurlar ama ne olursa olsun ben şiddetle tavsiye ediyorum !







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...