13 Ocak 2012 Cuma

En Karizmatik Buffyverse Kötüleri

Liste yapmayı uzun zamandır istiyordum. Ama herhangi bir konuda liste yapacak kadar bilgim yok.Bu yüzden yapmıyorum. Çünkü biliyorum başıma gelecekleri. Yapacağım yapacağım sonra yeni diziler izledikten sonra onları değiştirmek isteyeceğim, yaptığıma pişman falan olacağım. O yüzden belli bir dizi bilgim olmadan listelere girmeyi pek istemiyorum.Fakat bu liste, yaratıcısının Joss Whedon olduğu aralarında bağlantı bulunan yani aynı evrende geçen Angel ve Buffy the vampire slayer dizileri hakkında. Ben de bu harika dizileri izlediğime göre onları kapsayan bir liste yapabilirim.Bu iki diziyi de aşırı seviyorum.Bu listede de Joss Whedon'ın muhteşem karakterleri arasından en karizmatik 'kötüleri' ayrıştıracak ve kendi içlerinde sıralayacağım.
 Kabul etmek gerekir ki herkesin aslında kötülere karşı bir zaafı var.Daha bir karizmatik oluyorlar. (sorumlulukları olmadığı ve millete kahraman tripleri yapma gereği duymadıklarından sanırım) Karakterler açısından çok zengin olan bu iki dizide de bolca kötü var ve çoğu çok karizmatikler. İşte onlar:




1.Angelus




2.Drusilla


3.Spike


4.Vampir Willow

5.Dark Willow


6.Caleb

7.Jasmine


8.Lilah  Morgan


9.Faith


10.Dracula


11.Marcus Hamilton

2 yorum:

  1. spike ilk sırada olmalıydı

    YanıtlaSil
  2. Spike gerçekten karizmatik ama ilk geldiği sezondan sonra iyiler tarafına geçtiğinden de olsa gerek karizmasını birazcık kaybetti bana kalırsa. Angelus ve Drusilla'nın daha önde olmasının nedeni saf kötülük dolu olmalarının hoşuma gitmesi.

    YanıtlaSil

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...