11 Temmuz 2011 Pazartesi

Labirent Savaşı- Rıck Rıordan

Percy Jackson ve Olimposlular serisinin dördüncü kitabı Labirent savaşı. Üçüncü kitabı yazmadım güzeldi fakat içimden yazmak gelmedi. Dün bitirdiğim Labirent Savaşı sanırım serinin en sevdiğim  kitabı oldu.Kahramanlık triplerinin bolca yaşandığı ilk üç kitaptan sonra biraz aşk meşk iyi geldi tabiki hahah. Konusu da şöyle : Luke'un bazı planlarını öğrenen percy bu defa arkadaşlarıyla girenin çıkamadığı bir labirente girip kampı kurtarmak için gerekli şeyleri almalı.Peki yalnızlar mı ? Tabikide hayır!
Okuyanlar bilir bu serinin karakterleri hiçbir zaman beraber olamaz. İlk kitapta Kıvırcık Annabeth Percy ikincisinde Tyson Annabeth Percy Üçüncüsünde spoiler isim, Kıvırcık,Percy. İlk defa bu kitapta serinin tüm karakterleri bir arada. Rick amca karakterlerle içli dışlı olmamıza izin vermiyordu neyseki bu kuralını bu sefer bozmuş. Kitapta hoşuma giden şeylerden biri Percy'nin aşk hayatı (!?) oldu. Şimdiye kadar percynin aşklarıyla ilgili bir şey yoktu fakat percy'nin yaşınında gelmesiyle üçüncü kitabın sonlarından itibaren aşka da yer var kitapta. Hemde Percy kime varacak bilmiyorum vallahi. Percy nin karakter gelişimi her zamanki gibi güzel. Percy'i hala sıkıcı buluyorum fakat birazcık daha sevmeye başladım bu karakteri.Şimdiye kadar sadece meraktan okuduğum bu seriyi ilk defa iyice okunabilir buldum. Ön yargılarım vardı hep kitaplardan sonra da tam olarak gitmemişti. Fakat labirent savaşı güzel bir kitap. Hayvanlar kadar ödül almış percy jackson ve olimposlular serisine okumadıysanız bir şans verip okumalısınız diyorum

2 yorum:

  1. KADİR BEYCİM YAZILARINIZA BAYILIYORUM HARİKASINIZ BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEĞİYLE SAYGILAR SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...