5 Aralık 2011 Pazartesi

Kısaca

Evet kabul, yazının başlığı biraz saçma oldu ama bu yazının diğerlerinden farkı, üç farklı filmden bahsedecek olmam. Her biri hakkında sayfalarca yazmayacağım için de kısaca diye bir başlık attım.Bahsedeceğim filmler sırasıyla How to Train Your Dragon Incredibles ve Love Actually . E hadi o zaman başlayalım :)



How to Train Your Dragon     

Yıllardır ejderhalar ile  savaşan hatta isimlerini duyduklarında korksunlar diye çocuklarının isimlerini  Sümük  gibi isimler koyan bir viking köyünde yaşayan Hıçkırık isimli bir çocuk vardır.Köyünde ejderha avlayamadığı için alay konusu olan Hıçkırık bir gün bir ejderha ile karşılaşır ve bu ejderhanın ona anlatılan ejderhalar gibi olmadığını anlaması uzun sürmez..                  

How to train your dragon geçen sene ismini çok duyduğum ve pek bir beğenilen bir animasyondu.Ama yeri göğü inleten Toy story 3 karşısında ister istemez hakettiği yeri bulamadı kendisine.Filmi izlerken ister istemez toy story ile karşılaştırdım  ve ejderhanı nasıl eğitirsin ne kadar tatlı, eğlenceli ve güzel bir film olsa da ben toy story'i daha başarılı buldum.O yüzden bu filme haksızlık yapıldı diye yaygara koparmayacağım.Ama bunları söylemem bu filmin kötü olduğu anlamına gelmez. Ben bu harika filmi kesinlikle izlemenizi öneririm.



The Incredibles
                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                  

Süper kahramanlar varlar. Ve çok da popülerler. Ama sürekli suçluları yakalamanın, trenleri durdurmanın halka göre ve devlete göre olumsuz tarafları var.Sürekli yıkılan yerlerden sıkılan devlet ve halk bıkarlar ve süper kahramanlarımızın kendilerini saklamalarını ve toplumda yer alan normal bireyler olmasını isterler.15 yıl sonra zamanın büyük kahramanlarından Bob ve Helen evlenmişlerdir ve üç tane de tıpkı kendileri gibi 'süper' çocukları olmuştur.Bu yeni hayata hala alışamamış sıkıntıdan patlayarak yaşamını devam ettiren Bob bir gün gizli bir teklif alır ve bu hayattan kurtulmak için gördüğü bu umut ışığını takip eder... Ama bu teklif güvenilir midir ?

Incredibles'ı yeni izlemedim.  Ta çıktığı sene (2004) izlemiştim. O çocuk aklımla da olsam bayılmıştım bu filme ve cdsini alıp seksen beş bin elli altı defa izlemiştim. O gün D&R da görünce kendimi tutamadım ve aldım ! Hiç de pişman olmadım ! O zaman izlediğimde aldığım zevki bu defa izlediğimde de aldım.Benim en sevdiğim animasyonlardandır Incredibles. Süper kahraman tasarımcısı Edna'sıyla,  bebek Jack-Jack i ile çok eğlenceli bir film. İki oscarlı bu filmi izlemediyseniz izlemeniz gerek.


                                                                                                                                                             
                                                                                                                       

Love Actually

Bu filmin konusunu bile anlatmayı istemiyorum.Sadece tek bir şey söyleyeceğim. Bunun iki nedeni var. Birincisi uykum geldi :) İkincisi ise  ne kadar yazarsam yazayım aynı şeyi anlatmış olacağım.
Eğer depresyondaysanız ne bileyim terk edildiyseniz ya da  sadece mutlu olmak istiyorsanız bu filmi izleyin. 'Tatlı' bir film Love Actually.

                                                                                                                                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazabildiğiniz kadar yazınnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...